google-site-verification: google2eb56abb18bc97e6.html

Vigyázz kinek s mit mondasz!

Az osztályfőnököm történelem tanár, aki valami rejtélyes okból kifolyólag, szívből gyűlöli az én korosztályomat.😏 A történelemmel, mint órával, amúgy semmi bajom. Órákra készülök, dolgozatokat tanulók, csak a nőtől néha feláll a szőr a hátamon.😖 Tudni illik róla, hogy eléggé könnyen fel lehet bosszantani, amit az osztály hangadó része, előszeretettel ki is használ.😱 Ennek örömére ő előszeretettel irat velünk az aznapi óra anyagából büntető dolgozatot.😵 A sokadik ilyen alkalommal ezt én úgy megelégeltem, és mintha csak felelésre szólítottak volna, felálltam a helyemről, a székem mellé álltam és emelt fővel, hangosan megkérdeztem, mint történelem tanárt
, hogy "meglehet-e büntetni egy egész népet a vezetőinek bűnei miatt?"😕 Erre a kérdésemre, kiküldött a teremből. Az éllenőzőmben, hogy "tiszteletlen, pofátlan és trágár megnyilvánulásom miatt" amit a mai napig nem tudok hova tenni.😶

Az egésznek az lett az eredménye, hogy a sok fölösleges dolgozat miatt az első negyedéves dicséretes ötös átlagom le lett rontva éppen hogy kettesre év végére,😚 ami mellé kaptam egy pofás, osztályfőnöki intőt is.😏 Csak hogy tutira jó eredménnyel zárják az évet 😉



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése